RSS Contact

luni, august 6

Colectie de statusuri

Statusuri recomandate glumeţilor

1.Invisible...only stupid people can see me
2.
there comes a time in a man's life when he has to take his monthly shower ... and that time is now ...
3. Călare pe www...
4. Dorm ca un îngeraş. Nu mă deranjaţi că aţi pus-o!
5. Nu te mai vreau Ghiţă!
6. "Degeaba m'aştepţi diseară la portiţă.."
7. Pentru moment, abonatul nu poate fi contactat.Reveniţi!
8. Pap un mar, dacă vedeţi "idle" prea mult chemaţi salvarea, înseamnă că mi-a ramăs măru’ în gât de la cât m-aţi înjurat.
9. Nu deranjaţi! Păzesc prietena/ul celui/ei mai bun/e prieten/e!
10. "Băh, sunteţi nişte scrupule într-o încăpere cu ecou"
11. "Dacă n-aveţi să-mi daţi bani nu deranjaţi aiurea"
12. "Oferta toamnă-iarnă: la fiecare buzz dat primiţi un ignore gratis!"
13. "Ne pare rău dar nu ai acces la acest utilizator de messenger"
14.Un tip scrie: "Sunt o vacă"
15. Nu pot să vorbesc acum , am mâncat ceapă…
16. Mă cheamă X-ulescu, dar prietenii îmi spun BĂ!
17. Cumpăr purici !!! Dă mass în toată lista ta!
18. Ignore me like I ignored U
19. "Love is not blind, it's retarded!"
20. Oficial îmi merge bine , neoficial e jale.
21.De la Cleopatra Stratan pentru Bănel: "Nicoliţă te-aştept la cealaltă portiţă"
22. "Gândeşte-te de două ori înainte să mă deranjezi.."
23. " Cine îmi citeşte statusul e un BOU "
24. Nu scrie degeaba, nu mai am monitor.
25. Uneori aud cuvintele tale cât de dulce-mi vorbesc şi le pastrez în minte chiar de nu-i real şi mă trezesc !!!
26. Vreau să te vad cum cazi ţipând cu toata gura, iar eu de la balcon îţi fac adio cu mâna.
27. Tai frunze la câini toată ziua, ce să fac dacă nu le plac întregi ?!
28. Sunt un om bun cu intenţii rele.
29. Sunt mai mult decât Stepped Out... sunt şi Busy că I'm on the Phone şi chiar nu ştiu când I'm going to Be Right Back

30. Psihologul mi-a spus că sunt nebun, vocile din cap însă îmi spun că nu e adevarat.
31. Ultimul care m-a deranjat, e încă dat dispărut
32. Sunt la calculator pentru oricine, în afară de tine.
33. Viaţa e un joc de kaka... dar măcar are grafică bună.
34.
Plecat în sat cu vaca.
35. Îndoi prune...
36. Îndrept banane...
37. Leg ciori de gard...
38. Culeg pătrunjel...
39. Fetele îmi bat în geam / nu aud am termopan.
40. Număr prosâştii de pe mess , dacă te-am sărit dă buzz.
41. Eu cunosc un idiot care punea statusuri . Nu asta era problema , problema era ca nu avea pe nimeni online în listă.
42. "Nu da buzz că la mine a picat netu' "
43. "Mai bine taci şi doar pari prost, decât să vorbeşti şi să înlături orice îndoială"
44. Busy, am diaree!
45. Se Uită Un Film La Mine!!
46. Alerg un şobolan prin bucătărie… revin...
47. -"Poimâine se împlinesc 2 zile de când nu mai mint"
48. Acest spaţiu poate fi închiriat cu o sumă minimă de 99 usd /lună.
49. Ne naştem goi, uzi şi flămânzi. De abia după aceea lucrurile se înrăutăţesc...
50. Cine râde la urmă, râde ca prostul...
51. Cine sapă groapa altuia, departe ajunge...
52. Cine se scoală de dimineaţă doarme mai puţin...
53. Dacă ai carte, o duci la anticariat...
54. Dacă totul a ieşit bine,înseamnă că ai greşit undeva...
55. Cine fură azi un ou ,mâine face omletă...
56.
Îmi place munca, mă fascinează. Pot sta ore în şir să mă uit la ea
57. Singurul mod de a vă face calculatoarele să meargă mai repede este să le aruncaţi pe fereastră.
58. Aş vrea să te insult, dar nu cred că te-ai prinde.
59. Ştiu că sunt prost, dar când mă uit în jur prind curaj.
60. " DND fac mătreaţă "
61. " Lasă că dacă vreau să vorbesc te caut eu! "
62. Bate şi ţi se va deschide... proces penal
63.
Stau în pat, mă uit la cer şi la stele şi mă întreb ; Unde oare a dispărut tavanul !!
64. Momentan mă uit în interiorul pleoapelor. Când termin vă caut eu.
65.Există două feluri de oameni: Eu şi cei care vor să fie ca mine.
66. "Mult mai mulţi barbaţi şi-ar părăsi nevastele, dacă ar ştii să îşi facă bagajele."
67. Dresez furnici
68. Alerg melci
69. Visez că dorm
70. "La mine-n suflet este vifor şi vin nebuni să facă ski"
71. Prima zi din restul vieţii mele ..
72. BUSY.... doing nothing
73. Pieptăn melci
74. Cu vaca la tuns
75. DÂ NÂ DÂ! că sunt pe mess!
76. "Nu deranjaţi! doar dacă arde, şi nici atunci, că doar nu-s pompier, ce pana mea! "
77. Ce faci dacă vezi un animal pe cale de dispariţie că mănâncă o plantă pe cale de dispariţie?
78. Mi-am luat BMW X5 şi l-am tunat până l-am facut ARO
79. Error 404 - Status Not Found
80. Ignore fără număr, fără număr!
81. Revin peste 2 ore. Acum întreabă-te de când am statusul ăsta
82. Viaţa-i crudă.... hai să o prăjim
83. Era o gaşcă de găini şi toate aveau geci de piele.
84. Mama lor de muşte, numa' ele mă iubeşte
85. Nu lua niciodată un somnifer şi un laxativ în aceeaşi seară.
86. Copil tembel, pierdut borcan zacuscă.
87. Prea Bun Ca Să Fiu Light
88. "Sunt prea deştept pentru ţara asta dar prea prost pentru altele!!"
89. "Îmi cos maieul în cot"
90. "Îmi cos şoseta în genunchi"
91. "Vorbiţi cu mine până nu-mi sparge unu parola iar"
92. "Nu citi c-o să ai ghinion.....prea târziu"
93. Voi râdeţi toţi de mine că sunt diferit, iar eu râd de voi că sunteţi toţi la fel
94. Plantează un cuvânt de iubire adânc în inima unui om. Hrăneşte-l cu un zâmbet şi o rugăciune şi priveşte ce se întâmplă
95. Le doresc duşmanilor mei trei maşini în faţa casei : pompierii, salvarea şi poliţia.
96. Dacă pozele ar vorbi...... ce crezi că ar spune avatarul meu?
97. Plecat la x-ulescu să-l caut de purici în cap
98. La balcon , arunc cu cartofi
99. DND! Repet alfabetul...
100. Consumul exesiv de fasole dăuneaza grav sănătăţii celor din jurul tău
101. Nu-s momentan la tastatură, dar dacă ţipi foarte tare la monitor s`ar putea să te aud...
102. Dacă ai portofelul gros, înseamnă că e plin de mărunţiş...
103. Mânc, nu vorbesc cu gura plină..
104."Fac plajă în Alpi...DND k se scutură zăpada"

2 comentarii:

Anonim spunea...

super tare postul acesta :))

Anonim spunea...

Hello! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing
very good gains. If you know of any please share. Thank you!


Feel free to visit my page - diet plans for women