RSS Contact

vineri, august 3

Poti sa uiti Bucurestiul?

În dimineaţa asta mă gândeam că nu prea am aşa multe idei la ce să scriu pe blog. Prea mi se părea că au intrat toate în normalitate. Bucureştiul să intre în rândul normalului? Nu are cum, îmi spuneam. A fost nevoie doar de o scurtă ieşire din coteţ ca să îmi dau seama unde se afla eroarea. Vara asta am stat mai mult în casă sau dacă am ieşit în lume, am fost plecat prin Braşov, Craiova, Slatina, Câmpina ori Slobozia. Aşa se face că nu mai făcusem cunoştinţă cu Bucureştiul. Îţi dai seama? Să uiţi cum e Bucureştiul! Am fost privilegiat până acum, pentru că azi scurta vizită până la facultate şi înapoi mi-a dat o sumedenie de idei pentru articole noi. Dacă eşti curios cam ce vreau să scriu, te invit să fi cu ochii în patru pentru că încep să scriu :D

0 comentarii: